perjantai 7. syyskuuta 2012

On mulla asiat joskus osuneet kohdalleen, se saattoi vahinko olla eikä tapahdu uudelleen

Siitä on taas hetki vierähtäny kun täällä oon käynyt. Mitäs tässä nyt on oikeen tapahtunu.. Koulu alkoi ja musta tulee, ehkä, matkailupalveluiden tuottaja. Thrill the worldin järkkääminen ei mun kohdalta alkanu ihan niin hyvin, mutta nyt tuntuu, että asiat menee jo ihan omalla painollaan eteen päin.


Aloitin espanjankielen opiskelun. Kävin myös kertomassa terkalle kaiken mikä mussa vaivaa, se totesi etten oo ihan kunnossa ja passitti mut lääkärille. Ihan ite jouduin varaamaan ajan ja käymään siä, oon iha ylpee että uskalsin tehdä sen. Saa nyt nähdä pääsenkö pääkoppa tohtorille vai en.

Kauheesti keikkoja on tulossa, 
14.09 Placebo @ Helsingin jäähalli
13.10 The Rasmus @ tampere-talo (kuka tulee mukaan, mulla ei oo viä seuraa)
16.10 PMMP @ Yo-talo (Sinnekää ei oo vielä seuraa joten feel free to come)
21.10 Billy Talent @ Pakkahuone
23.10 Billy Talent @ Kaapelitehdas (?)
26.10 Disco Ensemble @ Klubi
08.11 Mindless self indulgence @ Nosturi
21.12 The 69 eyes @ Pakkahuone.

Jotain saatto unohtua mutta melkeinpä kaikki tuossa on. :) Hirvittää jo pelkkä ajatuskin siitä että paljonko liput maksaa yhteensä, mutta yritän olla ajattelematta, niin on paljon kivempaa.


Pistin ensimmäiset venytykset korviin, ne näyttää iha surkeilta kun ne on nii pienet mutta kyllä se siitä. Ensi viikolla saan (ostan) koruja lisää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ja tule ja katso mitä vastaan sinulle. :)