sunnuntai 5. elokuuta 2012

I never worry, now that is a lie

Siitä on jonkun verran aikaa kun oon viimeks iha kunnolla kirjottanu tänne mitää. Anteeksi laiskuuteni ja viitsimättömyyteni, mutta nyt tähän asiaan tulee muutos.

Kelataanpas hetki taakse päin ja mietitää et mitä tässä on oikeen tullu tehtyä... Provinssirockin jälkeen on ollut pelkkää hiljaiseloo, oon ollu töissä jne. Mä näin mun Venäläisen kaverin, iskä meni naimisiin, IMCRD miitti meni päin persettä. Viime viikonloppuna olin Fannilla Jämijärvellä, siitä ei oo oikeestaan mitään kerrottavaa kun ei siä tapahtunu oikeen yhtään mitään. Uitiin, saunottii, datailtii (tai Fanni datas) ja katottii telkkaria. Red hot chili peppers oli viime keskiviikkona ja se oli kivaa. Jonotusnumero 161, kolmas rivi, loppuunmyyty Ratinan stadion ja sillee.

Syy siihen, että en oo oikeen käyny missää, johtuu siitä et kukaa ei kysy mua mihinkää ja mä oon tähä mennessä jo kyllästyny itse aina kyselemään. Jos ei kelpaa seura niin ei kelpaa.

"Mä seison ja katson merta.
Se on hopeinen ja musta ja jatkuu ikuisesti.
Ei merta voi vihata, ei sitä voi unohtaa.
Ja silti... mua pelottaa. 
Mä tunnen miten mua vedetään sameaan syvyyteen.
Kosteat vesikasvit nuolee mun kasvoja 
ja kietoutuu mun valkoisiin reisiin.
Ja vihreän sameuden keskellä mä nään ne jo:
hopeiset hait liukuvat hitaasti läpi hämärän, 
läpi kivien, kuunsäteiden ja kuoleman."
 
Fiilikset ei oo muuttunu yhtään mihinkään, samaa paskaa kuin aina ennenkin, ellei pahempaaki. Mutta hei mä päätin että jos viä koulun alussa tuntuu näi pahalta, niinku luulen et tuntuu, nii päätin että meen puhuu jolleki koulupsykologille tai tällaselle. Olkaa ylpeitä musta! Vihaan tehdä niin enkä haluais puhua kellekää tuntemattomalle kun jo kavereille puhuminen on vaikeeta enkä halua loukata tai suututtaa ketää kitisemällä ja valittamalla. Mut mä toivon että te tukisitte ja yrittäisitte edes auttaa.

Nii ja btw tein instagrammin. Nimimerkki on murdermachine. :)


2 kommenttia:

  1. Olettettavaa, ettei jämpällä tapahdu mitään koska kuollut kyläpahanen.

    VastaaPoista

Kommentoi ja tule ja katso mitä vastaan sinulle. :)