lauantai 17. maaliskuuta 2012

Sit mä heräsin, pää pyörällä, ei oo avoautoo ja talvisinki pyörällä

Päätin sitten käydä leffassa. oli superpäivä eikä mulla ois oikeesti rahaa yhtään mihinkään, mutta silti.

Käytiin Fannin kanssa kattomassa Pahoilainen sisälläni. Siit pyörii koko ajan spotifyssa mielenkiintoisia mainoksia, joten se herätti kiinnostukseni. Oli ihan koko lipun hinnan väärti. Leffan "alkamista" ei tarvinnu kauaa odottaa, säikäyttely alkoi jo heti ekoilla minuuteilla. Normaalisti kauhuleffojen alussa ei tapahdu kamalasti mitään, varsinainen pelottelu alkaa vasta kun leffaa on jo hetken menny. Koomisia hetkiä oli myöskin, ainakin mun mielestä. :D Se tunne kun nauratte melkein täydessä leffateatterissa jollekin tyhmälle, randomille jutulle kaverin kanssa yksin ja muiden ajatukset pystyy melkein kuulemaan; "Ei ollu noin hauskaa". Kyllä oli.


Yleensä kaikki manausleffat on tosi tylsiä, eikä niissä tapahdu oikeen mitään. Esim. viimeinen manaus on tästä hyvä esimerkki. :/ Mutta paholainen sisälläni oli kyllä tosi hyvä. Ne demonit oikeesti teki jotain, eikä vaan harhaillu ja kytänny jostai kaapinpäältä. Ne väänteli riivaamiensa ihmisten ruumiita, kiros ja huusi ja kiros vielä lisää. "I will fuck that girl in the eye with your tongue" Excuse me, mä haluan nähdä miten sä panet ketää kielellä silmään. :DD "STICK THAT FUCKING NEEDLE IN YOUR FUCKING EYE!"<-- minä rokotettavana. :D






Eilen käytii kattoo Iidan kanssa Pariisin kevättä. :D Oikeesti oli paras keikka pitkään aikaan. Aloteltii jo Iidalla, katottii tartu mikkiin ja laulettiin erittäin kauniisti mukana. Mentii sieltä sit baarin kautta yo-talolle. Paikka oli ihan täynnä, oikeesti en oo koskaan nähny yo-talolle niin pitkää jonoo. :D Mut onneks saatiin hyvät paikat kaikesta huolimatta, tosin ihmisiä ramppas siin kohtaa ja se oli vähän ärsyttävää, eikä ollut tilaa tanssia. Mutta tanssin silti. Tanssimistilan puute oli suurin miinus. Mun lompakkokin päätti mennä hajalle ja viljeli rahaa pitkin laukkua. :(

Hieman ihmeteltiin Iidan kans myös sitä, että vaikka aika moni meidän kavereista kuuntelee Pariisin kevättä ja paikka oli loppuunmyyty, niin me onnistuttiin bongaa yhteensä 3 tuttua, vaikka me seisottiin sellaisella paikalla josta näki 99% yleisöstä. :(

Keikan jälkee nähtii Tiinaa, se oli ollut kattomassa Jimi Constantinee ja puhui koko ajan siitä eikä ymmärtäny yhtään meidän rakkautta Pariisin kevättä kohtaan. Yritettiin sitten epätoivoisesti selittää sitä, että kaikki ei oo niin onnellisia, että ymmärtäisi että niiden musiikin outous on juuri se niide juttu ja sen takia mä ainakin sitä rakastan. Niiden musiikki on taianomaista, kaunista ja jossa kaikki vähän leijuu. :D Ja osa biiseistä kuullostaa siltä, että ne on oikeesti tehty pilvessä. xD Esimerkiksi astronautti, jonka sanat menee näin: "Olen astronautti pimeän, leijun avaruudessa"



Oli kivaa ja haluan heti takas. :)

P.S. mulla soi riviera kolme päivää päässä ja oon iloinen, että ne soitti sen. :D
"Sit mä heräsin pää pyörällä
ei oo avoautoo ja talvisinki pyörällä
sun piti mennä, mun oli jäätävä
hakaniemen sillalla viima on jäätävä"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ja tule ja katso mitä vastaan sinulle. :)